info@uecgracia.cat

&nbsp;
<div class=’eventon_desc_in’>

EXPLICACIÓ DE LA SORTIDA

Dijous al matí ens trobarem a l’estació del Nord. Agafarem un autocar que ens portarà fins a Andorra la Vella i, d’allà, agafarem un segon bus que ens portarà al poble d’Arinsal. Ens posarem a caminar en direcció del refugi de Pla de l’Estany, i continuarem pel GR 11.1 fins a la Collada dels Estanys Forcats. Si el temps ho permet, pujarem al cim del Medacorba (2915m). Baixarem a dormir al refugi de Baiau.

Divendres al matí, pujarem pel GR11 fins a la Portella de Baiau. Pujarem fins al pic de Compedrosa (2942m) i baixarem fins a Arinsal també pel GR11, tancant així la circular. Des d’allà tornarem a agafar els dos busos fins a Barcelona, on arribarem a les 22:30.

MATERIAL:
-ROBA: samarreta curta, samarreta tèrmica, jersei, polar, pantalons llargs, roba interior, mitjons gruixuts, paravent, anorac, buff, guants.
-CALÇAT: botes altes de muntanya.
-CUINA: cantimplora <strong>PLENA</strong>, menjar. (Fogonet i olla en grups, com sempre)
-NIT: sac de dormir, frontal/pila de recanvi.
-DOCUMENTACIÓ: DNI, carnets de la UEC i de la FEEC.
-ALTRES: ulleres de sol, crema de protecció solar de llavis i de pell, bosses de plàstic, kleenex/paper de WC.

ÀPATS:
2 esmorzars
2 dinars
1 sopar (repartits en grups de fogonet: olla, fogonet, menjar)
picapica

</div>

Tens cap dubte? Pots contactar amb nosaltres aquí: