EMAIL

info@uecgracia.cat

Truca'ns

93 284 69 79

Carregant Esdeveniments

GR-92 ETAPA 4 HORTSAVINYÀ – VALLGORGUINA

DEL 18 gener, 2026
AL 18 gener, 2026
DIFICULTAT Baixa

Etapa del GR 92 entre les comarques del Maresme i el Vallès Oriental que travessa els fantàstics paisatges de boscos de pins i alzines del massís del Montnegre

Temps total:6-7 hores

Distància: 16.920

Desnivell +274 -547

Nivell dificultat: fàcil

Transport: autocar

Presupost:

Socis federats: 22€

Socis no federats 29€

No socis o socis virtuals federats 27€

No socis no federats 34€

Trobada 6:50 del matí al xamfrà Passeig de Gràcia/Córsega, a mà dreta del Passeig de Gràcia un cop travessada la Diagonal

Les inscripcions s’obriran el día 2 de gener i es tancaran el dimarts 13 de gener

Les inscripcions fetes al centre, via telefon (93 284 49 79) o al mail dels vocals, podran fer el pagament al compte Nº ES68 2100 3359 1222 0046 6323  de CAIXABANK, en el ben entés que, si aquest no s’ha efectuat el dijous 15 de gener, l’organització podra disposar de la plaça.

Responsables de la sortida:  Angela Benedí (libenedi@gmail.com, Marta Castejón (marthamcs@gmail.com), Marius Diaz

Important: En compliment dels acords de la Junta Directiva, el responsable de la sortida, pot excloure de la sortida a tot aquell participant que no es presenti amb el material adequat per la sortida o que no tingui la preparació física adient.

Observacions: Per participar-hi és obligatori tenir la targeta federativa. En cas de no tenir-la cal una llicència temporal per aquesta activitat que cal tramitar a secretaria, com a màxim, el dijous abans de la sortida.

Tens cap dubte? Pots contactar amb nosaltres aquí:

Comparteix